Responsabil Administrativ Logistica si Achizitii Iasi

CANDIDATUL IDEAL
- Minim 6 luni experienta anterioara in departamente: administrativ, logistica si achizitii;
- Permis de conducere Categ B;
- Nivel mediu MS Office (Word, Excel,Outlook);
- Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si abilitati de solutionare de probleme;
- Persoana integra si proactiva;
- Perseverenta si atitudine pozitiva.

DESCRIEREA JOBULUI
- Responsabil cu identificarea/contactarea furnizorilor , negocierea preturilor ,termenelor si a conditiilor de achizitie;
- Supravegheaza livrarea de bunuri si servicii;
- Asigura obtinerea si reinnoirea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii in companie;
- Semnaleaza in timp util expirarea oricarui aviz si propune masurile necesare pentru reinnoire;
- Actualizeaza si identifica necesarul de consumabile pentru birou;
- Tine evidenta parcului auto, se asigura ca acestea indeplinesc toate conditiile tehnice si legale, semnaleaza neregulile si propune masuri pentru remedierea acestora;
- Intocmeste rapoarte si documentatii specifice;
- Cunostinte minime de mecanica auto;
- Realizeaza plata utilitatilor si tine evidenta facturilor de plata, pentru a urmari incadrarea in buget;
- Responsabil de procedurile legate de inchirierea de spatii, de acordarea permiselor de acces, de securitate, inchiriere de echipamente, in colaborare cu celelalte departamente (IT, HR);
- Supervizeaza activitatea furnizorilor.

OFERIM
- Stabilitate prin plata salariului fără întârziere, în ziua fixă pe care o respectăm în fiecare lună;Bonuri de masă;
- Asigurare medicală;
- Bonus lunar în funcție de performanță;
- 1 zi suplimentară de concediu pentru fiecare an vechime în cadrul companiei;
- 1 zi suplimentară de concediu pentru ziua de naștere;
- Programe de training și dezvoltare realizate și susținute de traineri autorizați;
- Evenimente interne și cu echipa, în afara sediului companiei;
- Concursuri interne organizate în cadrul echipei;
- Oferte preferențiale de la furnizori de telefonie mobilă și instituții bancare.

Îți mulțumim pentru interesul acordat acestui job.
Dacă pregătirea și dorința ta de a face parte din echipa EOS KSI România te recomandă, trimite-ne CV-ul tău completând formularul de mai jos!